Voor het komende seizoen heeft De Rijnstreek zich versterkt met de topscorer van de regio, voormalig betaald voetballer Moussa Kallisse. Met zijn komst heeft Rijnstreek de nummer 1 en 2 van de BR6 topscorerslijst binnen de gelederen.

Kallisse begon op zijn 15e met voetballen bij VV Bodegraven, waarna hij via ARC in het betaalde voetbal terecht kwam. Daar speelde hij voor Sparta Rotterdam, Fc Dordrecht, Excelsior en het Roemeense Targu Mures. In totaal speelde Kallisse 284 wedstrijden en scoorde hij 61 keer.

Na zijn profcarrière speelde Kallisse nog voor Sporlust, Magreb, CVC Reeuwijk en Aarlanderveen. Afgelopen seizoen speelde hij voor Rohda’76 en werd hij topscorer van Bodegraven-Reeuwijk met 22 goals. Onze eigen Ringo van den Berg werd 2e met 18 doelpunten.

Wij hopen met zijn komst een volgende stap te gaan maken met VV De Rijnstreek en wensen Moussa veel voetbalplezier bij onze gemoedelijke dorpsclub.