Beste leden,

Op donderdag 21 november nodigen we jullie graag uit om de ledenvergadering bij te wonen in de kantine van de Rijnstreek aan de Weijpoort 24a.

Tijdens deze vergadering zal het bestuur en de commissies die aan het bestuur hangen uitleggen wat de resultaten van het afgelopen seizoen waren. En ook de toekomstvisie en op stapel staande activiteiten behandelen.

En uiteraard is jullie stem hier ook belangrijk in. De ledenvergadering, in de vernieuwde kantine, is de uitgelezen mogelijkheid om je mening te ventileren. Maar natuurlijk ook om het bestuur te tippen, goede suggesties te doen en evt je hulp aan te bieden.

Kom dus allemaal donderdag 21 november om 20.00 naar de kantine. De vereniging is van ons allemaal!