Er is al langere tijd om een Rijnstreek boules vereniging op te zetten. Na de succesvolle Jeu de boules toernooien van de afgelopen jaren (welke gewoon blijven bestaan) wilde Rijnstreek ook een echte vereniging opzetten. In samenwerking met de Jeu de boules commissie werden de plannen gemaakt en dankzij de firma Kleywegen zijn er 3 mooie bakken gerealiseerd waarin gespeeld kan worden. En is direct de speeltuin aangepakt.

De vereniging is al 15 leden rijk, maar wil uiteraard groeien tot een mooie toevoeging binnen VV De Rijnstreek. Wil je lid worden? En op donderdagavond en zaterdagmiddag(voor nu de speeldagen)lekker een balletje werpen? Druk dan op de button ‘Schrijf je in bij De Rijnstreek’ en wordt lid.

Wil je meer informatie? Mail gerust even naar bestuur@vvderijnstreek.nl