Zoals bij veel verenigingen kampt VV De Rijnstreek met een beperkt aantal vrijwilligers. Sinds jaren werken wij via een barrooster waarbij we alle leden inzetten om een keer achter de bar te staan. Naast dat het goed voor de club is en je elkaar een handje helpt, is het ook leuk om je contacten op peil te houden. En je hoort nog eens wat.

Helaas redden we het dit jaar niet om de middagen volledig bezet te krijgen. Teruggelopen ledenaantallen bij de jeugd en bijvoorbeeld coaches die gevrijwaard zijn levert vaak een flinke puzzel op.

Waarom geen vaste mensen inhuren? Wij denken dat het een kracht is om de bar nog steeds te bezetten met vrijwilligers. Het geeft een bepaalde sfeer en gemeenschapsgevoel. Dat vinden we bij de Rijnstreek belangrijk.

Maar dus toch een te kort. Daarom deze oproep. Wie weet zijn er senioren, of juist junioren, die graag nog een praatje willen maken en een gezellige middag willen en tegelijkertijd iets voor Nieuwerbrug (en dus de Rijnstreek) willen doen? We willen een club zijn voor en door het dorp gerund en dus is het wellicht erg leuk dat (onbekende) personen uit het dorp (en omstreken) zich zouden aanmelden voor een bardienstje. Alle hulp die we kunnen krijgen pakken wij met beide handen aan!! Enthousiast geworden? Meld je dan via bestuur@vvderijnstreek.nl of loop eens binnen in de kantine.

En mocht je het ook nog leuk vinden om een wedstrijdje te fluiten? Scheidsrechters kunnen we ook erg goed gebruiken. We kijken uit naar je komst.

bestuur@vvderijnstreek.nl